فروشگاه پایان نامه رشته های فنی و مهندسی و هنر

فروشگاه آنلاین معماری

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

سایت کلاه بردار uptheme.ir

سایت کلاه بردار و دزد  آپ تم که فاقد پشتیبانی درست حسابی می باشد.

اگر برای خرید قالب و یا هر افزونه و یا هر چیز دیگه ای به این سایت مراجعه میکنید اندکی دست نگه دارید، چون میخوام داستان کلاه برداری و فروش قالب دزدی و قالبی که کس دیگه ای طراحی کرده رو توسط این سایت بهتون بگم.

من مدتی از قالب صحیفه استفاده میکردم و قصد تغییر قالب رو داشتم، با سرچ در اینترنت  و دیدن ظواهر این سایت تصمیم به مشاوره و خرید از سایت گرفتم که یک قالب سبک و کم حجم برای سایت خودم بخرم.

در زیر ایمیلی که مدیر این سایت به بنده زدن و راهنمایی که کردن رو مشاهده میکنید.

 در ایمیل مشاهده می نمایید که قالبی به نام سایت مگ ایران رو هم سفارش کرده بودن برای خرید که ادعای سبک و سریع بودن این قالب وردپرس رو میکردن.

بنده طبق صحبت هایی که با ایشون داشتم تصیمیم به خرید این قالب گرفتم به مبلغ 45 هزار تومن. طبق فیش زیر به نام سعید حبیبی مدیر این سایت کلاه بردار.

جالب اینجا بود که در سایت به صورت رسمی این قالب رو نمیفروختن و برای فروش این قالب گفتن از طزیق تلگرام در تماس باشید. و در انجا شماره حساب مستقیم بانکیشون رو دادن و فایل رو هم همونجا فرستادن برای بنده!!!! که این هم نشانه ای بود از کارشون که میترسیدن به صروت علنی این قالب رو به فروش برسانن.

 بعد از خرید وقتی این فایل رو اپلود کردم در سایتم از طرف سرورهای شرکت نت افزار اعلام کردن که این قالب حاوی تروجان و کدهای مخرب هستش که برای سایت ضرر داره و سایت بنده رو مسدود کردن برای دقایقی تا مشکل و کدهای مخرب رو پاک کنن. وقتی کد ها رو پاک کردن دیگه قالب خوب کار نمیکرد، یعنی بالا نیومدش کلا!!!!!

 

 

 

و وقتی مورد رو مدیر اپ تم گفتیم اعلام کردن که هاستتون رو عوض کنید!!! قالب هیچ مشکلی نداره و سایت اصلی که این قالب رو داره به راحتی داره باهاش کار میکنه! درست میگفتن سایت اصلی یعنی مگ ایران به راحتی داشت باهاش کار میکرد چون خودشون زحمت طراحی قالب رو کشیده بودن و بعدا این قالب رو یکی گرفته بود و پخش کرده بود!!!

جالب اینجاست طی صحبتی که با سایت mag-iran.com داشتم انها میگفتن که قالب رو یک ادم حروم خور پخش کرده!!! حتی جالب اینجاست که زحمت به خود نداده و لوگو و تنضیمات شخصی این سایت رو هم از قالب پاک نکرده بودن

/*
Theme Name: MagIran
Theme URI: www.Mag-Iran.com
Description: فروش انلاین مقالات علمی
Version: 12
Author: ابراهیمی
*/
 
متن ایمیل صحبت های مدیر سایت مگ ایران رو میتونید در عکس زیر مشاهده کنید
 
بعد از اعلام انصراف بنده از خرید این قالب و اعتراض به ایشون ، ایشون ادعا کردن که کار خلافی نکردن و به جاش میتونیم از محصولات دیگشون استفاده کنیم و مبلغ رو عودت نمیدن. بنده اعتراض کردم و گفتم که به پلیس شکایت خواهم کرد اما ایشون به شکل نامربوطی پاسخ داده و گفتن پیگیر باشید!!!!!
 
این هم متن صحبت های ما در تلگرام!!!!
 
 
نوشته های سفید رنگ صحبت های سعید حبیبی می باشد که همان طور که می بنید با یک اعتماد به نفس گستاخانه و غرور از دزدی و مال مردم خوردنش دفاع میکند.
 
 همون طور که میدونید پشتیبانی به این صورت نیست که اگر یک محصول رو خوشمون نیومد به جاش یک محصول دیگر بهمون بدهند و در اخر بگن که مبلع زیر 100 هزار تومن عودت نمیشه ، ایشون میگفتن که این قانونشون هستش!!!! 
اقای حبیبی بله این قانون سایت دزدتون هستش ولی یادتون باشه که این قالب رو از طریق تلگرام فروختید نه از طریق سایتتون!!!!!
 
سعید حبیبی مدیر اپ تم
 
در تصویر بالا چهره  مدیر این سایت کلاه بردار رو مشاهده میکنید.
من نمیخواستم مطالب رو به این شکل بگم! اما خودشون گفتن که پیگیری کنید!!!!!
من از خیر 45 تومن گذشتم! فکر میکنم صدقه ای بوده که داده شده! هزینه یک درس بود که به همچین سایتهای دزد و کلاه برداری اعتماد نکنم.
در اخر توصیه میکنم گول ظاهر و خدمات و پشتیبانی این سایت رو نخورید! چون همون طور که دیدید واقعا پشتیبانی افتضاح و کلام به دور از ادبی دارن. من هم در ابتدا گول همین تبلیغات و به اصطلاح پشتیبانیشون رو خوردم. در خرید خودتون از این جور سایتهای حروم خور و دزد دقت کنید که سایت مناسبی رو انتخاب کنید.

  • سعید سان